Snälla älskling kom hem nu nu!

Snälla Mimmi Strömbäck kom hem nu för i helvete! En vecka till klarar jag inte! Nu behöver jag dig som mest och kan inte bara ringa och prata med dig! Gråter för speciella skäl och sen blir det dubbelt så mkt för att du inte är här! Kom hem nu nu, vill bara ha en lugnande kram av dig som får mig att stå ut en vecka till! Sen när du väl kommer hem så kommer jag inte villa prata om det. Hur jag har blivit sviken! Bara fler och fler tårar har kommit medans jag har skrivit allt det här! Puss Älskling! Ha det så bra! För jag vet att jag kommer ha det riktigt dåligt utan dig!
Mimmi+Evelyn=ME

AS länge sen men hade ingen bild då det bara var vi! <3


You are the other piece of my heart baby! ♥

Kyss


Kommentarer
Mimmi

Aww älskling, har saknat dig så fruktansvärt mycket! Jag blir så rörd, och jag kan inte säga nåt mer än allt tillbaks tilldig-Jag runger dig imorgon så vi kan snacka om allt! Jag älskar dig hur mycket som helst, su betyder mer än ord säger. Vi föralltid!

2011-07-10 @ 02:37:29
URL: http://mimmistromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0