Bad teacher!

Cha, Bad teacher är den bästa filmen ute nu! Ska du på dejt så är den både romantisk och rolig! Rekomenderar den!

Dagen började med att jag träffade Joanna och sen en stud senare kom Johanna! Vi spelade Geni,  föerlorde men men, jag kanske inte har tur i spel men det ska ju v ara att man har tur i kärlek, men jag har ju ingen kilole och har inte haft på ett tag! Men några/många som har flörtat! hahahahha stolt! ot no! men det är faktiskt lite kul! Men js sen drog Johanna hon drar till grekland i´morgon så hon skulle packa! Men lite senareb så bestämmde vi att  vi skulle se på bio! Vi drog till stan och köpte biljettter och popcorn och dricka! Sén var dax att gå in! Nu sitter jag hos Johanna och har svårt att andas hon har sina ben på min rygg!


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0