Lussebullar+Pepparkakor

Jag har bakat lussebullar, och av 4 plåtar brände jag 2....!
Men det va inte mitt fel för jag kolla på Tv när dom var i
ungnen och då typ glömmde jag bort att ta ut dom....!

Jag har också bakat pepparkakor men då brände jag bara 1 av
3 plåtar!!!! :) Och till mitt försvar så var det mamma som hade satt på för
hög värme... Men men..!

Nu tänkte jag läggga mig och kolla på en film!!! För jag har ju jullov!!!!

Juste jag blogga inte så mkt idag för jagskulle åka till stallet och det fick jag reda på
vid frukosten! Så jag hannn inte blogga då!

Imorgon så är det avslutning med min ridgrupp, oh jag slutar på ridskola då!
Det känns ganska tråkigt för det finns så många underbara människor där..!
Och miona andra kompisar kan man inte berätta om sin ridning, tävlingar osv!!!
Det är det jag kommer sakna mest, mina stall kompsar!! För typ i skolan när man
berättar om hästar eller så, så byter dokmbara samtals ämne vilket görmin ganska ledsen, 
för varför ska jag bryr mig om dëras sporter om dom inte  bryr sig om min!!!!!! 
Men så kommer det vara, och det är inget jag kan göra åt det...

Men ja..
 
Nu ska jag kolla på film!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0