Were ment to be!

Jag fick reda på idag att en av mina favo låtar ``What are words´´handlar om att chris medinas tjej/fru skulle gift sig men då var hon med om en olycka och hamnade i koma(stavning) men då så skrev han en låt att liksom typ vad som än händer är jag alltid med dig! Och typ att även om det inte är den bästa punkten i livet! Ni fattar när ni lyssnar på låten! Men asså sen jag fick reda på det har jag sjungt den hela tiden och typ börjat gråta varje gång!
Jag fick också reda på att en person i min klass dens föräldar har haft cancer flera ggr! Då  höll jag också på att börja gråta!
Idag fyller mamma år! grattis! Gav ett halsband!
Nu ska jag lyssna på lite musik och sova är så jä**a trött!
PUSSS! <3                          
Min prinssesa uppe och min bebis nere!
Älska er! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0