sorry!

För att jag inte har bloggat på länge har typ glömt bort! UUPPPS!
Idag har varit ganska najs dag!
Började med
08.25-09.25 Svenska
08.30-09.30 Science/NO
10.50-11.50 Engelska
11.55-12.55 Syslöjd
13.00 LUNCH
13.45- 15.15 Hemkunskap
Jag tycker att vi äter lunch ganska sent men ändå är det helt ok!
Sen efter åkte jag Wilma Ella Pascal och Leo hem till Wilma!
Vi gjorde lite saker sen kom Gustaf då gick vi och köpte redbull och kakor!
Men jag ella och wilma hade inga pengar  så vi fick ett kak packet att dela på och vill pascal också ha dom! Men vi sprang iväg med dom när han hade betalat! Han fick total damp och sen när vi kom till Wilma låste vi dörren. Sen bankade verkligen BANKADE på glas rutan vid sidan av dörren! Han var helt svettig efter att ha sprungt från centrum! Sen yp kom Wilma granne och så började pascal svära åt honom! Hahaha ni kansk inte fattar men det va as kul!
Imorgon börjar vi 09.50 kanskekanske kan blogga innnan jag drar!
PUSSSSSSS! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0