Misssa

dag missade jag ung08 elr missade och missade jag valde attinte gå för attmina skavsår är ENORMA! Öppna och annat! Jag oh Ellen gik hem till henne! Vi ringde Joanna och när hon kom bakade vi kladdkaka och när vi åt den spelade vi cloedo (stavning) Sen gick vi hit och hoppade! Sen skulle dom gå mendet var väl lägligt för jag skulle in och fixa mig för en kväll i stallet! Så har min dag varit!
!
Imorgon ska jag hoppa på Boccia! Ska bli jätte kul men imorogn är det skola igen så måste sova! Natttti nattttti!

Juste sorry att jag inte har bloggat på länge!

länge sen ni fick en bild!
Bild som jag aldrig har laddat upp förut!  Ni får vända lite på huvet! Förlåt!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0