Kräftskiva-Tjuv och polis- älsklingar- ben n jerry- bada- film

Igår var jag på kräftskiva det avr här med alla mina grannar! Sebn kom ella och wilma och då
hittade vi några killar för vi var redan med tjejer och körde tjuv o polis. Tjejerna mot killarna! Det av as kul!
Kanske låter töntigt men det va kul! Sen gick jag johanna joanna wilma och ella och köpte ben n jerrys! As gott!
Wilma och ella sov här! Sen idag badade vi i högdalens simhall! Det va jätte kul! Nu har dom åkt hem och jag ska chilla med godis och film!
Några bra filmer att rekommendera kommentera gärna!


Kommentarer
Cissi

oj shit förlåt, inte med flit som jag hoppas du fattar. Bloggade juh från Julies iphone och jag mådde illa pluss att jag behövde skriva klart innan vi skulle av så vah stressad. <3

2011-08-28 @ 17:16:59
URL: http://ceciliaridleys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0