kan inte somna om!

Nu sitter jag här  i min säng och kan inte somna om! Julie och Cissi ligger brevid mig sovande! Kul kul! Men ja klockan är inte direkt mkt så jag ska inte väcka dom på ett tag! Idag ska nog dagen tillbringas med den efter längtade ich älskade Mimmi Andrea Strömbäck! Fast jahg vet inte helt säkert men jag hoppas för vi har inte träffats på hela sommaren!

Gårdagen: Vaknade 11.30 och chillade framför tv. Ringde Julie och träffade JUlie, Ellen och Cissi. Vi fikade shoppade lite jag köpte en klänning och 5 halsband! Allt för bara 175:- :) Men så åt vi lunch och fikade så min pengar pooooofffffff borta! Ojdå!!! hihiihh! Sen åkte vi till cissi och tog det lite lugnt gjortde inget sen åkte vi hem till mig och sov här!

Söndag: Åkte till stan för att träffa JUlie! Vi träffades vi fikade och kollade i lite affärer! jag hittade inget men Julie skulle lämna tillbaka en sak! Sen åkte vi hem!

Lördag: Tåg hem från Gulllspång!


Från mitt landtälle!!!

Miit landställe Båt↑

Men båt↑

Joannas land!

Jätte ful I know! Dressin

orkar inga fler!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0