Hemma, sova skola!

Hej det var länge sen! Jag kom hem vid 20 och sen åt jag lite! Men sen kom melina min syrras kompis. Då skulle vi handla något att äta till frukost men affären stängde snart! Men melina har moppe fast det får ju bara plats 2 men jag fick plast. Utan hjälm och sånt! Vi ville ju inte bli tagna av polisen så vi åka lite små vägar. Men sen glömde hon att svänga av där vi skulle så vi behövde köra stora vägen den sista biten till Ica i Högdalen. Så vid ett röd ljus säger jag nej nu har jag sista biten! Så innan det blev grönt hoppade jag av och började gå! När det blev grönt så står det en polis bil där vid andra ljuset fast som tur va såg den inte!!!!! Oj vad långt det blev sorry! Men imorgon blir det skola och klockan år 00.12så nu ska jag sova! Hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0