10 saker du kanske inte visste om mig:

1. Jag har 2 hästar som jag älskar mer än något annat i den här världen, dom är mina änglar!
2. Jag har en katt som är jätte sur och rivs mkt! Och alla tkr jag är jätte dum som håller i henne när hon skriker men till mitt försvar så har vetrinären sagt att vi ska göra det för hon ska bli snällare!
3. Jag har en skada i mitt lillfnger så det kommer vara en bråsk knöl där hela livet! Kul kul, men det kunde varit värre!
4. Jag har spelat handboll i 6 år men slutade förra året!
5. Jag spelade i Spårvägen
6. Jag bor i bandhagen
7. Jag bor med min mamma pappa och min 2 större systrar!
8. Jag brukar be mamma om pengar och sen gå till pappa och be om pengar! Hihihi busigt!
9. Jag är singel! :(
10. Jag fyller 13 den 27 september!
Om ni vill veta något mer kommentera gärna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0