varför varför varför??

Hej hej!
Idag insåg jag att det finns inget onödigare än att bråka med sina vänner,
det spelar ingen roll om man har svikit någon, ssagt något som man inte menade, dissat
någon. Det spelar väl fan inge roll, och vissa ba " nej jag tänker inte säga förlåt förän du
har sagt förlåt till mig!" Okej visst nu säger jag förlåt til alla jag har gjort surar men förlåter ni
inte mig så bryr jag mig inte jag tänker inte springa efter som en idiot. Men förlåter du inte mig
så är det du som är en idiot som inte vill vara vän med sin vän! så jag imorgon får man väl se vilka
som är idioter och vilka som inte är! Älskar er som jag faktist är vän med, ni vet vilka ni är!
Ella Engstam saknar att vara med dig på fritiden! Ring mig så pratar vi om när bi ska ses, om du vill göra ngt!
Älskar dig Ella! ♥

Jag såg konstig ut men Ella är lika söt som vanligt! ♥


Kommentarer
Ella<3

Evy, guud vad jag saknar dig med! Du och jag är det ända jag har kunnat tänka på de senaste veckorna och jag vill verkligen att allt ska bli som förr! Du tror kanske inte att jag har förlåtit dig men det har jag, och vi har inte snackat skit om dig. Älskar dig också gumman! <3

Ps! Du är min lilla sötnos!<3

2011-04-29 @ 20:16:56
URL: http://bellizzee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0