UPPS!

Hello hello hellllllo!
Förlåt för att jag inte varit så j'ätte bra på att uppdatera bloggen men jag har faktist inte varit så mkt på datan och om jag har a´varit det så har det bara varit en snabb look på fb! Men igår så var jag i stallet som på alla andra tisdagar men ja! I måndags fyllde Ellen år och vi hade inte direkt fest, vi var ute i det fina vädret och spelade kubb och sen hade vi vatten krig! FETTTA LÄNGESEN! det var jätte kul! Hur som helst så ska Johanna sova hos mig på valborg för annars kan hon inte vaara hemma! och det måste hon vara! Vi sak till Bandisss! (Bandängen park i högdalen) Men på fredag så ska jag kanske vara med Wilma och Lisa, hoppas det inte blir några fler så kan vi ha en liten snack dag, som vi pratar och är ute och hänger! Hoppas att det går!
Ha det bra! ♥
Hoppsan Blev lite konstigt, men men! Bild från Romme Ellen och Johanna!
Jag hade ramlat så dom hade lite tid på sig att ta kort!!! HIHIHIHi! Hoppas vi
åke ditt nästa år oxå! Hade det bäst tjejer!
Ha det bar! PUSS
Sorry att det blev så långt!


Kommentarer
Ellen

PS:Lisa har lixom match bara så att du vet! :)

2011-04-27 @ 19:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0