Snurrrrrrrigggg!!!! :§

cha cha bloggen!
Idag har jag varit med Wilmissss såklaart.
För jag sov ju hära. Idag ska jag typ
fixa pass för mitt går ut snart och måste ha
det när jag åker till Spain! Sen ska jag som
vanligt rida på Gladö (ridskola) och sen åka
till stallet(mitt) och gosa med mina hästisar!
Utan hästar hde mitt liv varit tomt!!!! Därför
hat jag en häst på min header. Fast det är bara
min ena jag har ju två! Men jag måste ha på andra
saker som jag älskar som tex min underbara vänner.
nu nör vi har hoppat så jä**a mkt studsmatta så är jag
 VÄLDIGT snurrig! Men nu ska jag och sötisen göra lunch
ROSTBIFF MED POTATISSALLAD!
MUMS!!!!
Pussssssssssss



Kommentarer
johanna

asso värkligen får jag ta och hnulla mig?? hahhah du har lite pråblem tror jag evylynE hahah!

2011-04-19 @ 13:40:17
URL: http://vartattmiinnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0