OMG!


CHA CHA!
Idag har jag försökt som en galning att få
en riktig header på min lilla CP data! Wilma
berättade hur man gjorde idag efter skolan!
Och jag har gjort precis det hon sa och sen har
jag självklart varit inne på designa din bloggs hemsida!
och det gick bra ända tills jag skulle se om det blev bra!
Bilden blev bara halv (som ni kanske ser)! Om någon vet hur man gör HÄLP
MIG!
Idag var skolan iallafall ganska okej (rasterna OFC)!!!!!!
Sen efter jag hade varit hos idah åkte jag in till stan för att byta mina skor som mammi köpt till mig ! Jag bytte till vita!! Men tack för att du försökte Mammi!  Älskar Dig! ♥


Skulle ha varit min HEADER! Fin Va! Skoja!
Puss! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0