Mimmi <3

Cha bloggen!
Idag har finaste Mimmi Strömbäck sovit hära!
vi hade det jätte mysigt! Ist för att kolla på en tråkig
film som alla alltid gör så pratade vi om allt vi är
så konsiga, vi pratar om allt möjligt. Och självklart
facerapeade vi varandra. KUL! Men vi pratade mest om ung!
Och som alltid snacka skit om cp mongo idiotkuk! Och ofc den som
ska ta sitt lilla ord och gör saker som vi inte behöver prata om! Hahaha bara
jag och mimmi som fattar!
Irreterande unge elr hur älskling!!!!Men hon
behövde gå jätte
tidigt tråkigt
men vi hade as grym kväll igår så det gör inget! Hoppas din farmor mår bra! Idag
fyller min gudmor år så jag ska ringa och gratta henne nu, men vi hörs senare!
Kiss n hugs Evy!
(gammal bild och laddat upp den på bloggen förut
men men söt på oss fast jag var dock väldigt fin mimmi världens finaste!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0