Men svara då pucko!!!!!

Hej hej bloggen!
Idag sov Ellen och Johanna här
Och vi hade det väldigt kul med
joanna också men hon kunde
inte sova över för hon skulle upp
tidigt. Men först gick vi och köpte glass(ben ´n jerrys) och sen gick vi till moi och gjorde, när jag tänker efter gjorde vi fan ingenting! Men sen behövde Joanna gå hem så jag gick och duscha medans Ellen och Johanna hämtade sina saker för att sova här. Sen hade vi jätte mysigt och kollade på film fast jag somna (som vanligt) men men!
Nu väntar jag på att Johanna ska svara på mina sms/samtal för att vi ska fixa header til hennes blogg för hon har bara tråkigt vitt tema. Men jag får väl fortsätta ringa!
Glöm inte DESPERATE HOUSEWIVES i kväll kl 21.00!  
Kiss n hugs Evelyn! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0