Here they come

Nu har jag äntligen tagit tag i att lägga upp en video på när jag hoppar och en när  jag rider dressyr på youtube, så nu kan jag lägga upp dom på bloggen, okej man får inte vara dum för min senaste tävling kunde jag inte hitta så det fick bli en JÄTTE gammal film (okej från februari) och då hade jag inte hopppat så mycket osv. men det är väl bara häst människor som kommer se hur otroligt dålig jag rider där, jag sitter inte ner, kommer knappt upp i fältsits över hindret osv osv..
Haha vem bryr sig här kommer det iaf..

Dressyr klippet laddar fortfarande så jag lägger upp den senare ikväll...
Hoppas jag


Kommentarer
cissi

sv: men chilla snackade inte om dig och var inte superseriös herre /:

2012-05-06 @ 22:31:07
URL: http://ceciliaridleys.blog.se
Josefin

Åhh, vad duktig du är på både dressyr och hoppning!!

Älskar verkligen din blogg, fortsätt med häst/ridgrejer! Puss <3

2012-05-08 @ 07:29:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0