Gästbloggning- Alice

Tja bloggen! Ni vet säkert vem jag är, eller så vill ni vara som mig. Det kvittar egentligen.
Iallafall så är jag evelyns storasyster och jag är hur snygg som helst, helt ärligt är jag snyggast av alla i familjen. snyggast i hela världen faktiskt. Jag tror absolut evelyn har potential att bli snygg som mig, inte exakt som mig (ofc!!??) men vill ni ha en riktig pangbrud ska ni absolut satsa på mig (eller evy).

På fritiden gillar jag att rida, inte mycket mer att säga om det faktiskt. Men vill ni bli en jävel på ridning kan jag ge er en lektion eller två. Vill ni bli ridna kan även det diskuteras, förutsatt att ni är snygg dock...

Det var allt för mig, vi kanske hörs någongång om ni har tur. Men mitt schema är VÄLDIGT fullt, ni förstår säkert inte men jag lever ett liv som är något viktigare än till exempel ditt liv, ja du som läser alltså.

xoxo, alice-girl


såhär snygg är jag, kolla på mig liksom?


Kommentarer
Anonym

Du är ju skitful, evelyn är snyggare!!

2011-12-15 @ 10:40:05
snygging1337

Asful ju, ska man försöka hitta ett ligg så där bör du ju iaf se helt ok ut liksom... Daah

2011-12-15 @ 10:42:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0